środa, 26 lutego 2014

szaleństwo ....

Dobry Wieczór Wszystkim :D
(YEAH,nareszcie udało mi się to napisać xD )
Jak tam wam dzień mija??
Mnie znowu w szkole nie było,wizyty u lekarzy się zaczęły ,ale jestem już po i jutro znowu wracam do tych moich klasowych osłów :)
Czas lekcje odrobić,albo chociaż zajrzeć co było ;D
W tym właśnie momencie odnawiam kontakty z przyjaciółką (byłą,bądź nie z resztą nieważne -,- )
Haha właśnie przed chwileczką dowiedziałam się od mojej mamy,że jutro tłusty czwartek,a więc będzie wyżerka ,bardzo słodka wyżerka :)
Dobra a tak do sedna :
Nie napiszę dziś nic sensownego, jestem bardzo zmęczona i muszę jeszcze się słówek na niemiecki nauczyć ;/ Ale postaram się nadrobić to jutro :D
A tym czasem : DOBRANOC WSZYSTKIM przyjemnych snów robaczki :****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz