niedziela, 23 lutego 2014

KUJON ;/

Hej! Hej! Hej! :)
I jak tam u Was? Weekend nam mija ;cc i już jutro do szkoły.
Choroba pomału mnie opuszcza (na szczęście) :D Ale ciężko mi będzie odrobić tygodniowe zaległości.
No,ale co  zrobić tak już bywa. W szkole średniej jest BARDZO,ale to BARDZO ciężko.
Strona klasy na facebooku jest zawalona informacjami na temat sprawdzianów,a ja nie mam o niczym pojęcia ;c Mam tylko nadzieję,że w porę zdążę się na wszystko nauczyć ...
W związku z tym wszystkim nie obiecuję,że dam radę dzisiaj coś wstawić. Może tak,a może nie. :)
Ja życzę wam miłej końcówki weekendu,a sama idę się teraz trochę pouczyć i przygotować na poniedziałkowe lekcje,Później mnie czeka rozruba w kuchni,ponieważ będę z psiapsiółą robić gofry *.*
Trzymajcie kciuki żebyśmy niczego z dymem nie wysadziły :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz