czwartek, 20 lutego 2014

"Dzień Dobry" ~ "Dobry Wieczór" ??

Hejka Wszystkim :)
Ogólne to miałam taki mały,a zarazem bardzo śmieszny i banalny problem hehe xD
A mianowicie chciałam napisać "Dzień Dobry" ,ale stwierdziłam,że dochodzi godzina 19 i bez sensu tak zaczynać ,bo już na dobrą sprawę dzień się kończy ;/ Później stwierdziłam,iż napiszę "Dobry Wieczór" ,ale to tak jakoś dziwnie na moje hmmm... czegoś mi w tym brakuje bądź jest za dużo,no ale nie ważne , ponieważ w ostateczności stwierdziłam ,iż powitam was tak jak zawsze xD
Wiem jestem GŁUPIA xD ,ale mam nadzieję,że nie wierzycie w stereotypy ,ponieważ irytują mnie ludzie którzy zarzucają,że każda blondynka jest pusta ;c to smutne ,że tak myślą ,dyskryminacja po prostu !
A tak wracając ,to jak Wam życie mija,ja cały czas chora ;cc już mi się nudzi "być chorą" ,to jest bezsensu ;c zero kontaktu ze światem zewnętrznym :(
Tak sobie stwierdziłam,że postaram się coś dzisiaj wstawić,zastanowię się co dokładnie i zabiorę się do dzieła :)
Ogólnie to czasami zastanawia mnie Wasze zdanie na mój temat,albo na temat bloga bądź na temat tego co robię i czy robię to dobrze,czy dostatecznie się Wam to podoba :)
Ale nie chcę Was zmuszać do żadnych opinii ,kiedy będziecie gotowi bądź będziecie chcieli to sami coś skomentujecie.Tak więc ja biorę się do pracy,a Wam życzę miłego wieczorka *,*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz