niedziela, 10 sierpnia 2014

Uhhhuu :)

Dobry Wieczór :)
Wiem doskonale o tym,że bardzo,ale to bardzo długi czas nic nie wstawiałam i oczywistym jest ,że Was za to przepraszam. Mam tylko nadzieję,że nie gniewacie się aż tak bardzo na mnie,ale no wiecie są wakacje i w ogóle i nhie będę owijać w bawełnę ,ale po prostu o tym zapominałam ale mnie nie było,bo jak to w wakacje jedzie się to tu ,to tam :D A właśnie ostatnio wylądowałam z psiapsiółą w Wieldządzu ,a dokładniej w Nowej Wsi Królewskiej :) Taka tam "wiocha" xD pojechałyśmy tam do rodziny Patrycji ;) Mogłoby być gorzej ,ale no wiecie... nie ma jak miasto :D A jak tam Wasze wakacje mijają ?? Jutro pojawi się nowy post i wydaje mi się ,że tym razem będę je częściej dodawać,ponieważ nie będę aż tak bardzo ograniczona wyjazdami i "pozbawieniami" mnie internetu itp. :)) Więc bądźcie na czatach bo teraz notki będą znacznie częściej niż Wam się wydaje,a tymczasem...
Dobranoc xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz