czwartek, 21 sierpnia 2014

Część pierwsza

Dzień Dobry ! :)
Czy z Waszych okien też widać zachmurzone niebo ;c Mam nadzięję,że to jeszcze nie koniec pięknej pogody i że niebawem do nas powróci :)
Nie dodałam ostatnio posta,ponieważ miałam "malutkie" problemy z internetem ;c
Ale postaram się nadrobić to dzisiaj xD
No więc najpierw dam namiastkę dzisiejszego posta,później wzbogacę go o kilka nowych tematów :)
Zatem do dzieła:

 TEMAT 1: KOLOROWY ZAWRÓT GŁOWY

    Większość z nas uważa,że czas wakacji to czas szaleństw i zmian.Ja również jestem tego zdania (dlatego postanowiłam ściąć włosy ;p ).Korzystamy w różny sposób.Dzisiaj mam na myśli "farbowanko". Niektóre koloryzują całą głowę ,inne natomiast bardziej subttelnie same końcówki. W dzisiejszej notce chciałam poruszyć koloryzowanie włosów (końcówek) wszelkimi możliwymi kolorami tęczy :) Kolor zazwyczaj nie utrzymuje się zbyt długo,więc prz powrocie do szkoły czy pracy po wakacjach/urlopie będzie mało widoczny,albo  nie będzie go wcale.Produktów do tego przeznaczonych jest wiele na przykład:
-pianka farbująca
-farbka w postaci sprasowanego pudru
-płukanki do włosów
-tonery do włosów
-spreje koloryzujące
-szampony koloryzujące tzw. szamponetki
-a nawet bibuła :)
Opcji jest wiele,a efekt naprawdę rewelacyjny. Którą z opcji Wy wybieracie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz