poniedziałek, 3 marca 2014

"ciekawski poniedziałek ;cc"

Hej kochani :**
dzisiaj powinien być "ciekawski poniedziałek", ale nie dam już rady ;cc
Muszę nauczyć się na PP  bo jutro sprawdzian mnie czeka ;/
Do tego z niemca będzie nas pytać.
Postaram się nadrobić to jutro,zaraz jak wrócę ze szkoły :) A jak nie to tak pod wieczór :D
A jak wam życie mija?? Mi osobiście się nic dzisiaj nie chciało ;( Wszystko na zamule totalnym robiłam.
Może jutro będzie lepiej ,przynajmniej mam taką nadzieję, ale jak to moja mama mówi: ''Jaki poniedziałek, taki cały tydzień'' , mam nadzieję,że nie będzie się to udzielało w moim przypadku.
Życzę Wam miłych snów,a ja tymczasem pójdę sobie plum plum i pomogę młodszej siostrze z nauką, bo się jej coś teraz zebrało -,-
DOBRANOC *,*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz