niedziela, 13 kwietnia 2014

:cc

Hejka ;D
Chciałabym was w sumie nie zamęczać i napiszę tak w skrócie.
Przechodzę nie ukrywam dość ciężki okres w swoim życiu (hmm dziwnie to brzmi), albowiem rozstałam się z chłopakiem po 8 miesiącach ;cc
Jeśli któreś z was już to przechodziło,to wie jak to boli,a jeśli nie to uwierzcie mi,że bardzooo ;c
Odechciewa się wszystkiego, naprawdę wszyściutkiego, a łzy same lecę na samą myśl....
No nie ważne ,mam tylko nadzieję,że będzie tylko lepiej i że w końcu zapomnę.
A więc bardzo Was przepraszam,jak zwykle z resztą,ale chciałbym odpocząć od wszystkiego i wszystkich , więc postanowiłam zawiesić bloga na co najmniej najbliższy tydzień. Mam nadzieję,że odezwę się do was wcześniej.Tymczasem trzymajcie za mnie kciuki i za to,aby ten imbecyl w końcu wyleciał z mojej głowy. Do zobaczenia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz