niedziela, 12 kwietnia 2015

MUST HAVE

Każda z nas powinna mieć w swojej szafie coś,co wpisuje się w trendy,a zarazem spełnia nasze wszelakie kryteria. Poza tym,że coś jest modne musi sprawiać,że czujemy się w tym dobrze,a zwłaszcza pięknie :)
Dzisiaj postanowiłam napisać notkę o "must have" tego sezonu. Jeżeli jedna z tych rzeczy nie przypadnie wam do gustu zawsze możecie zdecydować się na drugą i w każdym przypadku efekt będzie super :>
Mam nadzieję,że post się wam spodoba :*

1.MARYNARZ
Styl marynarski to jeden z nielicznych trendów ,które nigdy nie wychodzą z mody i pojawiają się co sezon. Rządzą w nim charakterystyczne poziome paski,ale i uniwersalne kolory,które pasują niemal każdemu,ale jak już wcześniej pisałam musimy się w tym dobrze czuć :)
Biel w połączeniu z wszelkimi odcieniami niebieskiego lub zmysłowej czerwieni prezentuje się stylowo. W styl marine wpisują się wszelkie częsci garderoby. Mogą to być bluzki,stroje kąpielowe, obuwie, a także biżuteria i wszelkie inne dodatki mające w sobie coś z pokroju marynarza :)


2.OGRODNICZKI
Spodnie na szelkach powracają do łask,kuszą wygodą i niewinnym urokiem.Najczęściej występują w wydaniu jeansowym ,ale zdarzają się także inne desenie i wzory.Nosimy do nich luźną koszulę,a w cieplejsze dni T-shirt,koszulkę na ramiączkach bądź crop topy. Moim osobistym zdaniem poza tym,że są strasznie wygodne to również prezentują się nieziemsko :D

3.MIĘTKA
Bardzo modne w poprzednich sezonach pastele,obecnie pozostały w wydaniu "baby blue'' bądź mięty. W tych kolorach nosimy cały strój lub dodatki-biżuterię,buty,torebki,a nawet bieliznę. Pastelowy odcień bladej zieleni modny jest także w make-upie,ale według mnie jest on przeznaczony dla osób dość odważnych bądź dla tych ,którzy nie boją się używać takich kolorów na swoich powiekach. Ja osobiście nie odważyłabym się na taki  krok w moim make-upie :) Dodając miętka świetnie łączy się ze złotem,a poza tym jest idealnym kolorem na wiosnę/lato :>


4.SANDAŁKI
Na koturnie,płaskim obcasie,szpilce,sportowe,elegancie nie ważne jakie,ważne aby znalazły się w waszej szafie/obuwniku :)
Ich wygoda decyduje o tym,iż są modne w każdym czasie i niemal przy każdej stylizacji. Obecnie wybieramy te na grubszej podeszwie z paskami na rzepy (widziałam ostatnio przecudne w CCC *.* ). Z takim obuwiem nie straszne nam długie,letnie wędrówki,a czasami na plaże przemierzamy "tysiące" kilometrów ;p


Mam nadzieję,że niektóre z tych trendów przypasują wam do gustu :) Ja osobiście kocham to wszystko i mam skrytą nadzieję,że Wy też pokochacie :) Nie dość ,że większość jest bardzo wygodna to jeszcze świetnie wpisuje się w większośc kryteriów. Pozderki :* i życzę wam miłej niedzieli, której już niedużo zostało :c Jeśli mi się uda to jutro wstawię notkę bądż nowy kolorek moich włosów *.*
Już nie mogę się doczekać ,a do jutra jeszcze tyle czasu ;p
Do zobaczenia :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz